Welcome

Welkom op mijn blog

zondag 8 januari 2012

Wat hebben wij in april 2011 allemaal beleefd?

De maand april was heel erg gezellig. De spread hiervan heb ik al een hele tijd af en is helemaal in Scrapheapkleuren. In die maand was namelijk weer een supergezellig Scrapheapweekend met heerlijk weer en de mooie groene schorten die we eerder al hadden gekregen. Dus een aantal foto's van mijn lieve scrapvriendinnen konden op dit overzicht niet ontbreken. In dat weekend gingen Jos, Veerle, Linde op het karretje met Duco ervoor een mooie tocht maken.
Half april werd ik op mijn werk verrast met een hele mooi bos roze bloemen met een heel lief kaartje eraan om me te bedanken.
April was ook de maand van Pasen en de Paasbuitenrit van de ponyclub. Het was wederom prachtig weer en Veerle en ik zaten ergens in een bosje met Ans te wachten op de groep. We hadden overal in het bos zakken met paaseieren verstopt en natuurlijk hadden we een lekker plakje cake met wat te drinken voor de groep ruiters en hun begeleiders.
Op eerste Paasdag gingen we gezellig naar oma Carolien op tweede Paasdag kwamen oma Wies en tante Rianne op bezoek en genieten we samen van een heerlijke Paasbrunch met door Veerle zelfgemaakte smoothies. Deze maand had voor Lars een mijlpaal in petto want hij had z'n eerste autorijles. Als afsluiting was er de Koninginnemarkt in het dorp waar ik met Jose, Angela en Monique op een terrasje bij de Brouwer dook, terwijl Veerle en Linde met houtskool nagetekend werden door een kunstenaar.
Het papier was nog een restant van Cobi's Sweet Sixteen Box.

The year 2011 - April
That month I went to the Scrapheapweekend and it was great to see all my friends again and spend a whole weekend long scrapping, chatting and laughing together. As the Scrapheap colors are pink and green and we all got a green apron with flowers this paper line of My Mind's Eye - Quite Contrary - Mary Mary suited perfectly.
You can find the sketch of this month here.




Gebruikt materiaal / Used materials:
My Mind's Eye - Quite Contrary - Mary Mary: Beautiful, Best of Friends, Sweet Pie, Fuchsia Pink, Green and White Cardstock, Ribbon, Flowers / Roses, DMC Yarn Green, Rhinestones, Thickers American Crafts Pink, Flower Punch.

8 opmerkingen:

Maja Rijkers zei

Mooie pagina's en foto's voor het jaaroverzicht Anja! (in Scrapheap kleuren hihi)De geborduurde bloemen fleuren de pagina's helemaal op! Super zijn ze! Eigenlijk vind ik het ook knap dat je nog met het jaaroverzicht bezig bent. Ga je het afmaken?

Marjolijn van Elsberg zei

Ja hoor, ik kan weer reageren bij je, wat een prachtig overzicht weer. Jij blijft er maar lekker mee bezig. En je hanger is ook zo lekker vrolijk en leuk.

Danielle zei

mooie layouts Anja! het ziet er gezellig uit, behoorlijk wat werk ook allemaal dat overzicht, en tja het weekend...we hebben er weer een in het vooruitzicht!!

marion zei

mooie pagina's en leuk om weer van je te lezen. Dinsdag ga ik ook wee scrappen. Ik ehb er al zin in....Maar morgen eerst nog een dagje quilten.

scrap-lady zei

Je spread is leuk geworden Anja.

Groetjes Miriam.

Gwendolyn zei

Wat een gave spread is dat geworden zeg!

Enne Wie is de Mol is inderdaad een geweldig programma. Nu al weer zin in vanavond!

Liefs Gwendolyn

Petra zei

Erg mooie pagina's. Het is echt één geheel en vind het ook leuk dat je veel foto's op één pagina hebt gebruikt, dat is handig.
Groetjes Petra

manna zei

Hoi Anja,

Ik heb even rondgesnuffeld op je blog.
Ziet er allemaal erg leuk uit!!!!
Spread en deurhanger zijn mooi hoor!!!!

Groetjes Manna