Welcome

Welkom op mijn blog

zondag 30 december 2012

Jaaroverzicht 2011 - Voorblad

En nu is mijn jaaroverzicht 2011 klaar!! Ik ben er superblij mee en eigenlijk ook heel trots dat ik het heb volgehouden, maar ik vind het zo'n leuke manier om een herinnering te hebben aan alles wat we dat jaar hebben gedaan. Het is wel ten koste gegaan van het scrappen van spreads voor de kinderen, dus dat ga ik nu weer oppikken. Daarnaast heb ik ook nog wat boekjes liggen die afgemaakt moeten worden. Mijn planning was om in 2012 alle UFO's af te hebben, maar dat is niet gelukt. Dat wordt dan een mooi voornemen voor 2013! :-)
Alle spreads van 2011 heb ik in een een album gedaan en natuurlijk moest er ook nog een voorpagina worden gemaakt.
Ik heb daarbij gekozen voor de romantische en zeer toepasselijke lijn van Webster's Pages - Your life.

The year 2011 - Cover page
And finally, my annual review 2011 is ready!! I am so happy with this beautiful book and also quite proud that I was able to really finish it. It is such a great way of remembering everything our family has done in that year. Although, of course I did not scrap that many spreads for my children because of it. But that I will start doing again as well as finishing all my UFOs.
I have put all the spreads of 2011 in an 3-ring album Mocha Paperie and I still needed to make a cover page for this. I chose the romantic and quite appropriate line of Webster's Pages - Your life.





















Gebruikt materiaal / Used materials:
Webster's Pages - Your Life: Beautiful, Prima Marketing Alphabet Stickers, ZVA Creative - Swirls Pearl, Prima Marketing - Charme Rose Fairy Belle, Melissa Frances Embellishments 1962, Bella Pearl Stickers, GG Sunsparks Pink, Pearl Ribbon, Butterfly and Heart Brads, American Crafts Metal Christmas Pearl Roses, Martha Stewart Butterfly Punch, Stickles Glitter Glue Diamond.

7 opmerkingen:

Wilma Voermans zei

Geweldige layout Anja, ZO verfijnd en met liefde gemaakt. Hier kan ik weer wat van leren, wat netter werken, oeiii
Dank voor je lieve woorden op mijn blog. Ik voel me vereerd.

Anja zei

Hallo Swissdutchy, jij ook bedankt voor jouw lieve reactie. Ik vind jouw blog zo leuk dat ik je ga volgen om meer inspiratie op te doen!

Monique CreaTijd zei

Wat leuk jouw reactie op mijn blog/boekje, ben natuurlijk ook gelijk naar jouw jaaroverzicht gaan kijken. Top gedaan !

Anoniem zei

Great web site you have here.. It's hard to find high-quality writing like yours these days. I seriously appreciate people like you! Take care!!
my webpage > obama health care

Je@net zei

Wat een prachtig voorblad, Anja. Een heel werk zo'n jaaroverzicht, maar wat zal het een mooie herinnering zijn voor later!
En wat leuk om je reactie te lezen op mijn blog. Fijn dat de bietenstamp in de smaak viel!

@nnie zei

Wat een geweldige kaft Anja, wil ik graag in het eggie zien,
liefs Annie

Jennifer Snyder zei

What beautiful flowers and details here.